I love the gym and it loves me.

Såå skönt att ha klockan på 08:40 och gå till gymmet med aspling. Det var rätt bra där, tiden gick fort också. Vi kom dit kvart i tio typ. Så gymmade vi till kvart över elva eller nåt. Vid elva började folk välla in så vi försvann i rättan tid! Ser fram emot träningsvärken!!
Efter lite lunch osv drog jag in till stan med linda o mickan, senare mötte jag syster fanny och vi åkte hem till mathias i huddinge. Eller a, vi tog vägen förbi mataffärer eftersom news var stängt - WHAT WAS THAT ABOUT? Men fanny lagade en mästerlig baconinrullad kyckling med rösti och champinjon(hur stavas det?jag är trött)-sås och sparris. Sweet.
Tackade nej till en burk B&J's (ok why was that again?!?!) (juste, för jag o linnea har en antifettpakt. Sämst timing. Som alltid.)
Ett av många glädjeämnen idag:
Äntligen min tur att få joina spotify and i'm in love.

Nu ska jag somna så jag orkar läsa hela goodnight mr tom imorgon.

Goodnight mr tom och alla andra!
(ps, cecilia du har visst facebook ahhahahahahahhahahahahahhahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0