Julia's back

Kom hem från mormor igår vid 17-tiden, och då bara kastade jag mig totally över TVn för att se de sista tio, katastofala, minuterna av matchen. Riktigt tråkigt. Tänker inte blogga någe om nederlaget.

Hos mormor var det riktigt trevligt som vanligt iaf. Var där för att ta igen mig lite och köpa födelsedagspresent. Det blev ett par jodhpurs(ehhstavning?) och gaiters och strumpor. (ok alla människor, it's a horse thing)

Ja, det finns egentligen inte så mkt att säga.. Har rätt fullt upp med att läsa ut good night mr tom. Kom till den sorgliga delen idag. Åhhh shit vad jag grät.
Imorgon är det förintelsens minnesdag, kanske att jag eller amanda skriver några ord om det. Ska försöka läsa ut boken imorgon också, lite passande ju, eftersom den handlar om en evakuerad pojke 1939(?).
Jaja,
Nu ska jag kolla runt lite på datorn efterosm det var ca 4 dagar sen jag satt (  : 
Har varit duktig och redovisat matten idag!!
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: cess

alltså omg evakuerad :'<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

gråter av ordet. inombords.

haha minnennnnnnn från min tid som evakuerad unge

2009-01-26 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0