Nyårsafton

Helt ärligt tycker jag att nyårsafon är överskattat. Alla har så stora förväntningar och det ska bli årets bästa dag men jag förstår inte riktigt varför. Men bara för att jag tycker nyårsafton är lite överskattat så betyder inte det att jag satt hemma och glodde på tv igår. Nej igår kväll hade jag en trevlig kväll med mina närmsta vänner. Kvällen började med en jätte lyxig middag bestående av lasange som vi värmde i mickron hemma hos Danni eftersom att Mcdonald's var stängt! Jag, Malin, Cecilia och Daniela köpte därför lasange och piroger på hemköp som vi åt till middag. Efter middagen fixade vi i ordning oss och begav oss hem till Fanny där vi mötte henne, Katja och Julia. Det blev en galen kväll med massor av dans, prat, spel och lite sånt.  Vid tolvslaget gick vi ut och kollade på raketerna vid ett berg som ligger väldigt nära bonäsbadet. Där såg man ut över hela kallhäll, kungsängen och delar av stäket. Fyverkerierna var jättefina och jag önskar jag kunde fångat det på bild. Sen gick jag och Daniela på en kort promenad innan vi gick tillbaka till Fanny där alla andra var. Vid halv tre-tre tiden så gick jag och Danni hem till henne och sov där. Vi somnade fyra, och väcktes elva av två personer som stod utanför och knackade på. Haha Julia och Katja, någongång får ni er hämd.

Det var i alla fall en toppen kväll och jag bjuder på lite bilder här (mer finns på facebook/bdb)
Puss och GOTT NYTT ÅR!










Kommentarer
Postat av: katja

hahahahahah trodde ni ville ha eran dricka, hahahahhahahaaa,

2009-01-01 @ 22:43:37
Postat av: danni

hihihii jag ser ut som en lila prick

(jag är en lila prick men iallafall)

puss på dej och puss på kvällen :D

2009-01-01 @ 23:07:31
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice pics.wish do your freidship.i 'm midou ,22 years old.student at medical school in algeria.

[email protected]

2010-03-25 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0