Onsdag 14 januari

Det har varit en otroligt seg dag i skolan idag. Jag kommer knappt ihåg vad som hände på förmiddagen om jag ska vara ärlig. Men något jag kommer ihåg är att  några goda skratt blev det med Malin och Daniela innan lunchen. Jag kommer nog få träningsvärk i magen, så mycket skrattade jag! Haha. Vi slutade vid tre tiden och efter det begav jag mig hem. Jag och Malin stannade förbi hemköp för att köpa lite grejer innan vi åkte hem. Jag hann inte mer än hem innan Danni ringde mig och bjöd mig på middag hemma hos henne (a) Jag åkte med bussen till henne och vi lagade en supergod middag. Kött, klyfpotatis och sås blev det. Och en massor med prat. Mysigt värre. Mamma kom och hämtade mig och vi promenerade hem. Nu sitter jag här med världens huvudvärk som jag haft i typ en vecka. Mina föräldrar överväger att ringa optikern om det fortsätter. Skit.

Nu måste jag plugga, på allvar.
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0