Så himla ointressant

Idag (läs:igår) var det skola mellan 9.15 och 14.00. Tiden gick extremt fort och jag fick för en gångs skull rätt mycket gjort. Spanska lektionen var faktiskt rolig. Vi fick en text man skulle läsa och det var ett sexskämt man skulle förstå. Min grupp var väldigt tröga och fattade inte ens skämtet efter att alla försökt förklara för oss. Men men. Efter skolan bar det av till stan med Malin och Danni. Var där i några timmar, kom hem och åt middag i min ensamhet. Somna lyckades jag också göra. Sen kom Malin, Danni och Cecilia hit för filmkväll. Vi köpte totalt fjorton energidrycker på hemköp, trots det var alla lika trötta och gick hem för en halvtimma sen. Nu ska jag sova. Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0