Sista lovdagen

Idag är det sista lovdagen. Imorgon är det upprop i skolan klockan 10:00 och sen börjar allt igen. Fast vi har studiedag (?) på torsdag och fredag så tekniskt sätt börjar vi inte förens på måndag. Då kan man ju tycka att det är lite onödigt med upprop imorgon men vi kommer säkerligen vara i skolan i en timma eller nått liknande. Så ja, det är inte så himla farligt. Något som är farligare är mitt utvecklingssamtal på torsdag. Jag är jättenervös inför det. I alla fall så har jag inte gjort något vettigt såhär sista dagen på lovet utan jag har mest stickat, pluggat (!) lite grann och gått på långpromenad med mamma. Promenaden var verkligen hur skön som helst och nu är det inte så himla kallt ute. Det var bara 2 minus grader, även fast det såg ut som istiden när vi gick förbi bonäs badet. Det såg exakt ut som i ice age! Jag skulle fotat det om jag hade mobilen med men den låg här hemma. Haha, det här var nog historiens onödigaste inlägg men nu vet ni att jag lever.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0