Studiedag

Imorse åkte jag bussen hem till Danni så att jag var hos henne strax efter tio. När man kliver av på busshållsplatsen så måste man gå ned för en ganska brant skogsslänt för att komma hem till henne (om man inte vill gå världens omväg) Så jag började sakta gå ned där, det var sjukt halt! Dessutom låg det hur mycket snö som helst där så ja. Det kunde bara sluta på ett sätt. Danni, som stog nedanför backen sa att jag skulle springa så det gjorde jag. Jag sprang - rakt in i ett träd! Haha jag dog av skratt, jag liksom gled på marken in i trädet. Osmart osmart. Efter min lilla olycka gick vi hem till Danni där vi faktiskt pluggade ett tag innan vi bakade enorma kokosbollar. Hehe, onyttigt. Sen så pratade och pluggade vi ännu mer innan vi åkte till kunskapsgymnasiet i globen för ett öppet hus idag igen, var på ubg i går. Båda skolorna var helt okej, det blir nog tredje - och fjärdehandsval eller nått sånt. Imorgon är det prov på samhällsekonomi så jag måste läsa tills jag somnar om jag ska lyckas få mvg. Annars blir det nog en rätt bra dag, jag och Danni ska åka skridskor i kungsan efter skolan. Haha.

Men nu blir det som sagt PLUGG!
Puuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0