Tredje januari

Igår kväll var Daniela här. Vi bytte julklappar, stickade på våra halsdukar, stämmde min (jakobs..) gitarr och såg på den bästa filmen någonsin, nämligen Twilight. Jag är helt kär i filmen och i boken. Jag längtar verkligen tills tvåan kommer ut på bio, då ska jag och Danni se den på premiären! Men först ska jag läsa boken. Hehe. Idag har det inte hänt så mycket speciellt, jag var hos Farmor en sväng. Hon hade sytt in två av mina byxor som förövrigt ser ut som tajts och sen så hjälpte hon mig med min halsduk, så nu har jag bytt färg. Sen så träffade jag mamma och mina bröder i Stinsen där det införskaffades nytt garn och en mascara. Så mycket mer har inte hänt denna lördag.

 

Bilderna är på julklappen jag fick från Danni och min stickade halsduk!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0