Haven't felt the earth move but i'll wait til kingdom come

Det bästa med FF är när dom kommer hem. Presentdax igår höhö! Blev inte lite rädd när jag stod och borstade tänderna och helt plötsligt hör jag pang o bom i huset, ingen svarar när jag skriker, sen hör jag linneas röst några minuter senare i min rygg: BÖÖH! :D Fick en flarra citronlikör i en högklackad stövel-form typ haha. Mamma ba: du får väl ha den över glass, eller lagra den tills du blir arton.. Men anders ba: äsch shit det spelar väl inte så stor roll.
Och så fick jag ett brett armband av amalfisnäckor typ, valde det starkturkosa, eftersom det blir snyggt OM jag blir brun, och så är det ju lite inne med blå klickar höhö. Men jag kan ju bara använda det till brruna vita o svarta kläder så ah äsch. :)

Nu ska jag lyssna på kingdom come för tredje gången idag, och sen är det frukost med mina bruna äldre. Fasen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

kingdom come är typ den bästa låten någonsin.

2009-07-09 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0