Hot chocolate + polar bear rug - maskinen remix

Orkar inte att varken linda, isabell eller amanda är hemma. Alla från konfan utom typ raggi är på oas och raggi är med sin flickvän. BAJSA HÅÅÅRT!!! Till på köpet har isabell ingen täckning och amanda kostar att smsa till (ja jag är snål och töntig). Therese har inte lagt upp receptet på kakorna som hon gjorde härom dagen så jag har inte det att göra heller. Jag vågar inte ligga o pressa eftersom mina soleksem inte riktigt är borta, och min promenadslinga har jag redan gått och den är redan slut. Vågar inte röra mig i civilisationen för jag orkar inte byta om, och gamla shorts och ts-tröjan är inte särkilt tändande. I vanliga fall hade jag kunnat jogga järnet nu, i frustration och rastlöshet, men mina joggingskor är träskiga och jag vill inte springa runt i bruna skor med smul i. Nä jag slänger in dom i tvätten nu så jag har det gjort. Sen googlar jag upp några äckliga kakor eller så går jag upp o köper lemon curd och tinar upp pajdeg och viker ihop nåt äckligt. Nä usch vad mitt liv suger idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0