Norge!

Imorgon åker jag till Norge, eller Hammerfest närmare bestämt, för att hälsa på farfar och resten av släkten på hans sida. Jag har vart i Hammerfest en gång för 10 år sen när jag och farmor mellanlandade där på väg till min bestemor som det så fint heter på norska, och då stannade vi bara på flygplatsen. Men i alla fall så kommer jag inte ha tillgång till dator (tror jag, kanske får igång farfars dator och internet..) så Julia får hålla bloggningen uppe under en veckas tid.

Puss och kram. Ha det bäst här hemma :*


Kommentarer
Postat av: danni

aww :* men du kommer säkert ha det asbra i hemmafest ;) hiii

vet inte, när dom där sega kirurgerna har tid :S ne alltså inte överdrivet , det borde göra ondrae känns det som med tanke på att det gick av ! :S <3

2009-07-20 @ 21:21:52
URL: http://alovesong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0