Allsång på skansen 14 juli

I förrgår var jag och Julia på Allsång på Skansen och denna gång hade vi ståplatser precis vid staketet (vilket förövrigt inte är att rekommendera då jag var DÖD efteråt) I alla fall så var det fullt med hysteriska fjortisar som skrek sig hesa så fort någon nämde Alexander Rybak, och därför var det ju lite extra kul att han stannade cirka fem centimeter framför mig och sjöng några rader från sin allsång samtidigt som han kollade i mina ögon under genrepet. Hahah. Och dessutom fick jag sjunga, fast i Anders Lundins mick. Också det under genrepet, tyvärr.  Mitt i allt folk träffade jag på sötaste Amanda som alltid är lika rolig att träffa!




Julia var snabbt framme med kameran haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0