Bästa sommarlovet

Hittills älskar jag lovet! Har sysselsättning varje dag!! (okej denna vecka har allt gått i ett och det ser ut att fortsätta så ett tag till :))
När sommarlovet är igång är det ju jätteovärt att sitta inne och häcka hela dagarna.
Kan dra lite om mina planer !
I tisdags: bal
I onsdags: stan med några sen grey's (okej ganska off dag men aja)
I torsdags: Avslutning sen helkväll med folk
Idag: Fira julis sen hem sen åka in på petters spelning med amanda
Imorgon: Eken cup hela dagen typ, på kvällen får vi se vad som händer, men lördag är det ju och nåt lär ju hända

okej sen var det inga fler planer men fattar ni hur underbart det är att HA NÅGOT ATT GÖRA !!! Boka upp mig och ha ett jättebra sommarlov, fyll det med händelser och upplevelser och allt du drömmer om. Jag o mina vänner har gjort en lista på allt som måste göras i sommar, och annars kommre inget bli av. VAR HANDLINGSKRAFTIG.
Nu: mot söder
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0