disco fever

mamma hade sitt storslagna party idag då, alltid lika trevligt att ha alla samlade och typ umgås äta sjunga dricka (CIDERSÅKLART) dansa godis äta släkten skratta åt mårten i baren och va uppe seent.
nemen såattsäga det va trevligt. mysigt att träffa frida o josefina också, men imorgon drar josse tillbaka till paris vid elva tolvtiden, sen kommer hon typ hem i juli när barnen får sommarlov. jag önskar att jag kunde fett mycket franska så jag skulle kunna flytta dit och föda mina två små barn så dom kan gå i fransk kommunal skola i paris för det är äkta seriöst där. dom går 8-17 varje dag utom typ onsdag av nån anledning, och dom lär sig asmycket. josses ena aupair-unge är typ 5-6 och hon skriver skrivstil och babblar flytande franska och iqn bara hoppar.
nu ska jag borsta tänderna och tvätta av mig sen sooovaa. tyvärr har josse flyttat in i mitt rum typ såatteaah.

HAPPY UP HERE visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0