efterfestsartat

vi skulle typ ha reunion med alla nior (haha typ fem timmar efter avslutningen<3) vid badberget i ängby eller nåt, det sög typ ganska hårt så det var väl halvlyckat, vad jag tycker.
skönt att inte va helt hajpad ikväll, inte yra omkring o va helt sajk utan bara sitta o prata o mysa fast usch va mygg. jaja, fler helgar kommer spenderas @ jägern säger jag bara - ganska nice där om man säger så elelr a jag ve t inte.

bloggen har fått lida öerhört (eller det kanske är ni läsare som fått lida) nu när jag o amanda har skaffat ett liv. we love it så a.
jag som tänkte att detta skulle bli en tidig o skön kväll men nu är klockan kvart över ett i alla fall. kissa dååå

pussgodnatt
imorgon blir det till att sova ut sen jgoga för jag lär ju väga typ 90 kg och så fira jullan och på kvällen kanske jag o amanda drar in och tittar på petters band i nacka men allt är eventuellt.
pusskram

SHIT va jag är trött.
hjejdå


Kommentarer
Postat av: julia

@ jägern hahaha

2009-06-12 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0