miss you - adiam dymott

Jag vill resa !!! Ska INGENSTANS i sommar, feeett lame !! :S Bara till öland och så kanske till ölland beroende på om amsterdam langar peppen nån dag. Haha sär.
I höst blir det dock venedig/rom/whatever och så ska jag försöka ta mig ner till paris eftersom Josefina stannar där ett halvår till och efter det kommer hon nog hem och då är det no more paris. Eller paris finns ju alltid kvar men inte en takvåning i sjunde ;) ;)
Nästa sommar ska vi dock åka till grekland typ, men jag vill ÅKA NU! Sitter och dreglar på fritidsresors hemsida, men det känns så himla svenskt. Dom har ju bara svenska hotell. Lame. Sverige är så mesigt. Alla turistar på dryga platser där dom inhemska är turister i sitt eget land för västerlänningarna har invarderat alla mysiga vrår typ. När jag blir 18 eller 20 vill jag åka till australien eller nåt annat coolt. Vem hänger med då?
Jag måste verkligen laga min hud från denna jäkla sjukdomen light som ger mig pungsugande soleksem varje sommar så jag inte kan sola. Sug pung.
Ursäkta mitt ovårdade språk.

Imorgon blir det stallet med josefin, vi ska langa peppen i skåprummet.

När jag lyssnar på vagina spektors 'summer in the city' så tänker jag på nåt som en 90årig tant sa till mamma härom veckan. "RES! Ut och upptäck världen, samla på minnen. Det är något som ingen kan ta ifrån dig."  Så himla sant.

Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha ölland!! men det är det ju klart det blir! :) höreeees later! :)<3

2009-06-14 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0