Prom night

Idag i skolan hade vi den årliga sommarständingen, dvs städa klassrum och skåp. Fast i år var det inte bara städning av skåpen, det var tömning! Jag har haft mitt skåp, skåp 268, i över tre år och det känns sjukt konstigt att någon annan liten plutt kommer ta över det. Jag och Danni kommer aldrig stå där och rota efter saker, jag kommer aldrig mer leta efter nycklarna i min väska osv. Gud, det känns verkligen att allt närmar sig slutet nu. Hemskt. Sen efter städningen fick vi tårta och sen så bar det av mot Jakobsberg och sen hem! Ikväll är det bal, som Julia nämnt. Själv har jag inte ens börjat fixa mig än, jag håller på att provgå i mina skor runt hela huset. Kommer aldrig överleva kvällen. Om två timmar ska jag hem till Danni för hårfixning m.m och innan dess ska jag ha fixat lite grejer. Så jag bör stänga av datorn eller nått. Det kommer komma massvis med bilder senare också! Puss o kram.



OCH nu ser jag att vädret blivit bra också! Blå himmel, yes! Här ska peppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0