Satc in paris

de sista avsnitten gick "nyss" på trean. när carrie är i paris. åh. tack och lov att josse stannar ett halvår till. i wanna live the fall in paris, så jag ska verkligen försöka komma ner dit innan det blir alldeles för kyligt. yey! man bara måste älska paris. pain d'epis, de vackra husen i sjunde, en annan värld i marais, det rogivande kaoset i metron, ståtliga operan.. ååh. undrar vart jag hamnar. frida är i skåne, fanny söder om sthlm o josse i paris. jag kanske hamnar i london eller ny.. hah det hade varit aascoolt. eller så blir det luleå, göteborg, örebro, södermalm, berlin.. det var dock någon som sa till mig, jag minns inte vem det var men säkert pappa. han sa, "du hamnar ingenstans, du tar dig dit du vill." det är något alldeles underbart spännande med framtiden. jag vet inte vad den har för mig, inte du heller. man tvingas leva i nuet och fantisera oviss om vart vägen leder. är det inte fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0