singstar o kladdkaka

Jag o linda drog till viksjö och emma. Mickan var redan där. Vi typ segade lite, men alla va så asociala så vi bestämde oss för att skita i allt sånt och så begav vi oss mot typ handlarn. Efter typ en timmes promenad såg vi att det var stängt, men de hade inte tagit in flaggorna haha så jag knyckte en. En sån här fast mycket finare med GBglass på. Sen åkte vi bussen hem till emma igen och bakade kladdkaka, snackade lite och sen sjöng vi singstar. Det blev en rätt trevlig kväll :) Sen på tågstationen vart de lite drama haha för nån aasfull kille skulle typ "låtsasslängaut" sin kompis på spåret precis när tåget kom. Gissa hur hetsig linda blev haha. FETT SCARY att åka buss halv två men det gick bra :p heh fega jag.
Imorgon (idag) har mamma kalas. Trevligt. Eftersom frida bor i skåne o josse i paris så kommer dom bara hem när mamma o pappa har stora kalas typ så nu blir det lite reunion.

NU MÅSTE JAG SOVA. Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0