Två veckor

Två veckor har gått av sommarlovet idag. För två veckor sen så slutade vi, och tiden går så sjukt snabbt. På de här två veckorna har jag hunnit med en tripp till Halland (inte skåne som jag trodde), umgåtts med mina underbara vänner och passat min jobbiga lillebror. Har verkligen utnyttjat varje dag till max och så ska det fortsätta hela lovet. Det är sommar, det är sol, det är SJUKT varmt och jag har snart pengar. Livet är perfekt. Visst, det är vissa saker som jag är väldigt besviken över och det är vissa jag inte förstår mig på. Men det har egentligen inte till saken att göra. Så det kommer jag från och med nu skita i. Haha.  Imorgon blir det bad med härliga människor i ängbybadet och vad som händer på kvällen är lite oklart - men något händer i alla fall. Det är ju sommar.


Jag och Jullan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0