Uppdatering

Oj oj vad längesen det var man skrev någonting vettigt här.. Men Jullan och jag har som sagt sommarlov och det innebär förtillfället mindre datorsittande och mer kul! I tisdags hade vi bal på Smedshagsskolan i Åkermyntan. Det var jättetrevligt med middag, efterätt, uppträdanden, tal, diplomutdelning och massor med dans. Musiken var inte den bästa, men det var människorna. Vi stannade till tolv och sen blev vi skjussade hem med världens värk i fötterna. I onsdags var det tänkt att vi skulle åka till gröna lund men vädret var inte det bästa så det blev en promenad på djurgården istället. Och efter det blev det många timmar spenderade på stan. Igår var det skolavslutning och gud vad jag grät. Det var längesen jag var så ledsen som jag var, det började redan när Johannes höll något slags tal. Sen slutade tårarna inte rinna. Efter att vi fått våra betyg så gick alla runt och kramades hur länge som helst innan jag, Malin, Danni och Jullan åkte till stan. På kvällen blev det.. vad man nu ska kalla det.. typ häng vid ängbybadet/badbergen med en massa folk från skolan. Det var rätt nice till en början, men sen blev det rätt tråkigt och kallt och myggigt så vi sa hejdå och åkte hem till stäket. Kom hem tolv och somna på direkten.

Långt inlägg. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0