3/6

Jag har inte skrivit särskilt mycket här, även fast ganska mycket har hänt. Jag har bland annat tagit första doppet för i år i bonäsbadet, jag har trampat på brännässlor, blivit riktigt beroende av SATC boxen och bränt mig ute i solen. Jag har också fått väldigt många myggbett och blivit helt klar med skolan för denna termin, det vill säga för grundskolan! Idag så hade våra lärare planerat museumbesök för att fördriva tiden, och ute i spöregnet vandrade vi till Moderna Museet och Nationalmuseet. Efter besöken stannade jag och Jullan kvar i stan för att leta balskor till henne, och hon presenterade mig för 7elevens iscappuccino. Riktigt, riktigt god. Jag trodde aldrig jag skulle gilla kaffe, men jag hade fel. Nu ska jag fortsätta umgås med min bästis, det vill säga sex and the city boxen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0