Morsan.

Julia sitter vid datorn,
Mamma kommer in i rummet
"Jag vill logga in på skype och kolla om josse är inne"
Hon ställer sig med ett ben på stolen och hänger över datan
jag: "Vänta lite.."
Mamma börjar bli lite stressad:
"Släck ner !! Logga in mig! Växla invandrare!"
Två sekunders randomness
................ VAD SA DU ?!??!
Jag dog av skratt, bokstavligt talat
"va vaddå?"
"Du sa växla invandrare?!"
"Va? oj, Inloggare/användare.."
(jag skriver scenariet till amanda)
"Nu kommer din kompis tro att jag är värsta stenåldersmorsan.."
I samma stund ska hon gå ut ur rummet, med detta sagt.
Hon haltar.
"hahaha mamma wtf?"
"jag blev lite stel av att stå sådär i fem minuter.."
Älskar dig mamma. :''''''D


lovar att ingen skrattade, men om ni var här hade ni haft magknip.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha jo när du skrev det skrattade jag so fan. och du skriver om dig själv i tredjeperson hahahaha

2009-03-09 @ 20:04:03
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: Helen

Haha jag skrattar lite smått iaf xD

2009-03-09 @ 20:21:39
URL: http://helenbjork.blogg.se/
Postat av: katja

HAHAHAHAHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH de där med stel efter fem minuter

2009-03-09 @ 20:51:49
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha - skulle ha kunnat vara jag som sa så - både felsägningen och stelheten ;-) / Snygg blogg! Roliga inlägg! Härligt tjejer!

2009-03-10 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0