onoff help släng er i väggen

nu lanserar jag och pappa rönoff hjälp.
Igår var vi och hämtade TV hos mathias, och jag och pappa fick ut den till bilen med myyycket möda och stooort besvär. Tippar på att skiten väger 70 kg. Minst. Nu då skulle jag och pappa installera den, men even worse så skulle vi få upp den till tredje våningen från bakluckan. Tre trappor. Smal korridor. Shit. Asså jag kan inte beskriva hur kul det såg ut när pappa backade upp för trappen, sedan satte sig i trappan för en liten paus, vilket ledde till att han lade sig ner och jag mer eller mindre rullade upp TVn uppför trappen. hahahahahahhahahahhaah och när jag garvade högt åt honom blev han arg :) :) Sen har jag suttit och meckat med 780 sladdar och äntligen funkar TVn. Men det finns nästan inga kanaler på nya tvn, så vi har gamla under. Haha detta ser inte klokt ut. Men nu är i alla fall rummet här på god väg till något trivsamt. Snart åker datorn ut bara. Skönt.

Om en tjugo minuter ska jag och pappa till stallet och stå i cafeterian. Ser INTE fram emot. Shit vad trist.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0