Putte i Parken

Ååååååååååh jag får krupp (som julia så underbart skulle uttryckt sig.) !!!!! Millencolin har feta turnén just nu i typ usa och som sprider sig till kanada, schweiz italien yaddi yaddi. Men de kommer till sverige !!! Den 29 juli i Brända parken i Karlskoga. 


Brända Parken
Karlskoga
Sverige
2008 var premiäråret för Putte i Parken, mellansveriges nya stora sommarfestival vid Rävåsen i Karlskoga. Det blev succé och nu bygger Putte ut. 2009 års festival blir fyra dagar lång och äger rum från onsdag 29 juli till och med lördag 1 augusti. Putte i Parken bygger inte bara ut i antal dagar utan även i format och innehåll.
Millencolin, Anna Ternheim, Blindside, Hello Saferide och 30 mer
http://www.putteiparken.se/artister, erkänn att just nu sitter minst fem ungar och hoppar framför datorerna.


JAG MÅSTE DIT JAG MÅSTE DIT JAG MÅSTE DIT JAG MÅSTE NÄSTAN ÅKA DIT SHIT JAG FÅR HJÄRTKLAPPNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0