17/11

En sån här snygg YBC-tröja fick jag idag (två veckor efter alla andra)

Idag har jag varit i skolan och pluggat galet mycket. Okej, inte galet mycket men mer än vad jag brukar. Dagen började med Historia som var lika segt som alltid. Men på grund av kommande Seminarium så var man tvungen att hänga med och anteckna. Sedan var det lunch och efter det möte inför gymnasiemässan. Sen blev det Företageskonomi i TVÅ TIMMAR idag igen! Helt otroligt. Vi ska ha ett nytt prov om en vecka (trots att vi hade prov igår?!) gud. Efter skolan så var jag med Helen och Madde i stan ett tag innan det bar av hemåt. Sen dess har jag pluggat matte. Och där har ni min dag i detalj. Riktigt intressant. Puss på er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0