Burn

Veckorna går så sjukt fort nu för tiden. Man hinner knappt med dagarna, det är helt otroligt. Idag så hade vi engelska, matte och engelska. På engelskan analyserade vi låtar i grupp. Haha, de flesta grupperna tog väldigt djupa eller seriösa låtar förutom min grupp som tog LoveGame med Lady GaGa. Det var rätt kul sen när vi skulle redovisa det och visa videon inför hela klassen. Men vi är grymma :) På matten jobbade vi med algebra och uttryck. Det gick jättebra och för första gången på länge så förstod jag allt som min lärare pratade om. Efter skolan åkte jag och shoppade med pappa och kom hem med lite nya byxor! Äntligen. Jag är fortfarande sjuk så ikväll ska jag kolla på Idol och försöka ta det lugnt, imorgon ska jag jobba och sen får vi se vad som händer.   
PUSS på er :* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0