Daylight

Så var ännu en helg förbi. I fredags gjorde jag inte särskilt mycket, och igår jobbade jag mellan 11-16. Det var fullt med folk hela tiden, och jag var på riktigt dåligt humör. Men det gick bra ändå, trots stressen. Efter att jag slutat jobba åkte jag hela vägen till Hässelby för att möta Katja. Därifrån tog vi tunnelbanan till stadion för att kolla på Winter jam! När vi kom dit kollade vi på lite prisutdelningar (och blev förvånade över att se Maximilliam på scen haha) och träffade på Rebecca, Ayaan och Amanda som vi pratade lite med. Efter det träffade vi på Hebbe som vi inte träffat sen Götlaborg i somras. Så honom pratade vi med också. Sen var det matdags, och vi åkte till Mcdonalds på Östermalmstorg. Hahaha. Sen bar det av tillbaka för att kolla på skidåkarna och dom var grymma. Riktigt grymma. Efter det träffade vi Maximilliam som vi inte heller träffat sen Götet. Efter ett tag bar det av till Fridhemsplan, och jag var väl hemma vid elva någon gång. Idag har jag målat väggarna i mitt rum och pluggat. Så nu är jag slut. 

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0