Dödsorsak: psykiska magsår

Ååååååh vilken kass dag det här är !!!!!!!! jag gillar inte min skola fy helvete va mkt vi har !!!!!!!!!!! VEM LÄGGER IN SÅHÄR MKT I VÅRT SCHEMA?????
vad som gnager mig till döds just nu:
måndag: prov samhällskunskap + redovisning minilektion om EU
onsdag: prov internationell fucking ekonomi två kapitel skitlånga om allt mellan himmel jord och forex



Provschema

Vecka Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag
v46




v47 SH1201 (S)
FE1210 (S)

v48 HI1201 (S)

FE1210 (S) FE1210 (I)
v49

IDH1201 (S)

v50



SP1304 (S)
v51


PROJEXAMIN (S)








jag vill ha lov lov lov, mera lov, jullov, när kommer det att bli?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte riktigt hur ALLA verkar ha det så stressigt i plugget.. Jag har det nästan oförståeligt chill. Aldrig något hemarbete...

2009-11-18 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0