Så var det måndag igen

Ja nu var det längesen man skrev något här så jag kände att det var dags för en uppdatering.  Helgen har varit väldigt chill. Fredagen började med en väldigt traumatisk upplevelse och trodde jag skulle dö. Mensvärk var det, för att vara exakt.  Efter några alvedon och ett antal sömntimmar kände jag mig mycket bättre och det blev fika på Café 60 med mina underbara vänner under kvällen. Lördagen spenderades på jobbet, och sen däckade jag hemma i soffan. Skulle haft gäster men så blev det inte pga massor med omständigheter. I går så pluggade jag hela dagen. Men till vilken nytta? Idag hade vi prov i Företagsekonomi A. Det var ett prov på DATORN och man gjorde det två och två. Man kunde kolla upp vad man ville. Men vilken jävla tidspress det var, jag höll på att bryta ihop och Helen bara skrek på mig. Hahahahaha. Underbart samarbete! Nu är jag helt slutkörd i vilket fall som helst. Borde läsa i min engelska bok.. Men Grey's Anatomy lockar mer. Så boken får ligga i väskan några timmar till. PUSS.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

snuttisar <3

2009-11-16 @ 18:37:03
URL: http://ceciliawirell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0