29 september

Hej, jag är tillbaka. 
Helgen har bjudit på en massa härligheter som man kan se på bilderna. I fredags var jag hemma hos Daniela på tjejmiddag och mys. Det var verkligen urtrevligt eftersom att vi tjejer inte träffas så ofta nu. Har saknat er alla. I lördags var jag i Kristineberg med en massor med andra människor. Träffade på hur mycket människor som helst, både som jag känner och inte känner. Var jättekul det med, träffade Vendela som jag inte träffat på månader! Och i söndags shoppade jag med mammsen. En fullspäckad helg med andra ord. Igår drog skolan igång igen och efter skolan var jag med Jullan i stan ett tag. Och idag så träffade jag Malin en kortis, och vi hittade en FRYST groda. Haha, känner att detta börjar spåra lite nu så nu avslutar jag detta. Puss o kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0