Hey whatever

Godafton alla gullungar!
Amanda, det börjar bli dags för en ny design. Gör det till ditt nästa projekt.


Idag har jag jobbat, det var rätt nice. Sen kom jag hem och åt massa sen vet jag inte mer.
Jag är verkligen dålig på att blogga. man kanske skulle va lite seriös, typ som carl bildts blogg. Eller nån annan seriös person.
Skriva lite provocerande faktatexter. Hahahah nej det låter lamt.

Imorgon fyller min allra festligaste fästis 16 år så då ska jag ringa och sjunga riktigt fint för henne :)
sovmorgon imorn, den som smsar mig skjuter jag, nästan.
Jag ska ta en katt från jobbet, ska övertala pappa. Dom är så söta!!

Godnatt alla
Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0