Som jag hade dig förut

(Bild från facebook. Jenny, Jag, Lenita och Joar) 


Okej, uppdateringen från både min och Jullans sida suger. Men vi har andra saker som går före en liten blogg som ändå ingen bryr sig om. Anyway, de senaste dagarna har jag varit i skolan. I torsdags kom Julia till YBC och hon fick en guidning runt i huset, och igår så var det grillning igen. Innan det fikade jag, Helen och Jenny i skolan innan vi gick hem till Jenny och var där tills det blev middagsdags då vi åt pizza och sen gick till Järlä sjö. Kvällen var rolig, och det är väl allt jag kan säga. Det blev ett oväntat slut, men sånt händer ibland. Idag så fikade jag med Maggie i några timmar (hon är på besök i Stockholm!) och snart ska jag träffa Malin. Det var väl allt från mig, PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0