When the truth is that i miss you

Hej mina vänner. Känner att det var ett tag sen jag skrev något seriöst i denna blogg så här kommer några rader. Jag kom alldeles precis hem från vårdcentralen, där jag tog en spruta, och polisen där jag fixade nyss id-kort då mitt gamla blev snott i Göteborg. Har jag förresten sagt att plånboken hittades? Kanske inte, men jag fick pengar hemskickade till mig som landade i min brevlåda häromdagen! Ibland ska man ha tur. Efter polisen tog jag och mamma en fika, och nu sitter jag här hur uttråkad som helst och leker framför min inbyggda webkamera och pratar med Malin. Ska väl fixa ihop idrottskläder till imorgon, plugga lite och sen är det match mellan sverige och malta! Pussis

Kommentarer
Postat av: C.

Har du färgat håret Amanda? :)

2009-09-09 @ 22:30:39
URL: http://carolajne.webblogg.se/
Postat av: malin

SÖT :D

2009-09-10 @ 00:41:32
URL: http://babydryyoureye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0