Dagens outfit dag två

Ja, då kör jag igen eftersom att det var så uppskattat igår! (ironi..) Idag har jag på mig en tröja från thailand, trosor från H&M, täcket är detsamma men jag har vänt det ut och in så det är svart (variation krävs ju) och idag så är mitt hår tvättat. 
Jag är fortfarande sjuk, och har lika tråkigt som igår. Smaken har försvunnit så jag har roat mig med att äta äckliga flingor utan att känna något. Har, precis som igår, spenderat dagen framför TVn och delvis framför datorn. Hoppas verkligen på att jag blir frisk snart. 

Kommentarer
Postat av: Caoline

Haha, du är väldigt underhållande just nu Amanda! :) Hur är livet uppe i Stockholm nu för tiden? xoxo

2010-02-17 @ 10:01:45
URL: http://www.annacaroline.devote.se
Postat av: cess

ser ut som värsta goa slöjan i dun. fatta najs.

du går ju ybc, kan det inte va en affärsidé? (haha rimjävel)

2010-02-17 @ 22:07:35
URL: http://ceciliawirell.blogspot.com
Postat av: jules

HAHAHAH CESS <3

2010-02-18 @ 09:27:01
Postat av: malin

vart var trosorna i förra inlägget då? :O

2010-02-19 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0