En fet uppdatering.

Jag måste erkänna att jag s u g e r på att uppdatera. Men när man är ensam hemma med huset fullt (haha) så är bloggning inte första prioriteringen. I alla fall så har jag haft fullt upp. Alla möjliga vänner har bott här till och från, har sovit ensam endast en natt (gör aldrig mer om det i hela mitt liv) och jag har hunnit med allt från VM-kvällar till shopping, biokvällar, poolhäng, parkhäng, solning, chill, och partyn. Jag har umgåtts med underbara människor hela tiden, och det är jag tacksam för. Jag har gjort mycket jag inte kommer ihåg, men det orkar jag inte bry mig om. Man lever bara en gång. Just nu ligger Caroline och Paula och sover i mitt rum, dom har kommit hit från Skåne (eller ja Paula är från Barcelona) och kom hit tidigt imorse så båda var väldigt trötta. Det är jag med, har inte sovit ut på flera dygn. Kanske är dags nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0