ser jag tjock ut i den här?

Heeej!! Amanda sluta va så dålig på att blogga!
Jag är skiiittrött. Så drygt att jag måste vakna sju varje morgon o ta medicin och sen vara vaken till 23 för att ta igen. Man ba neeej jag vill sova.

Jag har klippt mig :o min syster cutta av typ allt hår, det är skitkort. Sjukt skönt, men det är kort asså. Till axlarna ;o
Jaaja.
Idag var jag förbi amanda o träffade henne för typ enda gången på hela sommaren, o så va ju caroline och spanska paula där wohoo trevligt :)

Nä nu ska jag äta middag..........sent

IMORGON ÅKER JAG TILL RHODOS SÅ DÅ FÅR AMANDA UPPDATERA I TVÅ VECKOR!
ska försöka bli lite brun för nu är jag som ett spöke hah

Pussciaojules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0