Ett år på YBC

Så här såg jag ut första dagen. Fan vad nervös jag var. 
Såhär såg många kvällar ut i början.
En kväll på höstlovet var det maskerad hos Joel i Nacka. På bilden är det Gabbi, Madde och jag.
 
Samma maskerad. Jag, Therese och okänd. Haha. 
Ebba, Olivia, Gabbi, Michan, Frida och jag på en tjejmiddag i Oktober/November (?)
Några av tjejerna i klassen förra terminen. 
Jag och Madde var VIP-gäster i Riksdagen. 
Måndagsmys hos Karin. 
Klassrumsbilder. 
Suitup day! Först en gruppbild, sen Helen och jag. 
Pirateday! Först en gruppbild, sen jag, Rebecka, Josefin och Anja!
LASERDOME! Jag, Bonnie och Helen var grymma.
Buss 401. Mitt andra hem. 
Balkonghäng. På första bilden Bonnie, andra David, Ida, jag och Ayla. 

Några av alla bilder från mitt första år på YBC. Orkar inte leta rätt på fler bilder, så det här får duga. Året har vart.. bra. Inte som jag förväntade mig. Vet inte riktigt vad jag förväntade mig, kanske inte det här. Tror och hoppas att tvåan blir awesome. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0