sssstövlaaar som fixar allt

Nu sitter jag o fryser och käkar frukost. Sol idag, kul för er, bajs för mig. Haha SKIT OCKSÅ!! men tur att det ska bli dåligt imöra igen ;) (jag ska börja säga imöra för det är så fult haha och så vill jag ha dåligt väder nu i fyra veckor så jag inte missar nån sol när jag jobbar..)
Idag är jag rätt pepp ändå på att återgå till journalerna. Mitt jobb är alltså att rensa och sortera typ fem tusen journaler från onödiga papper, kopior osv. Viktigt arbete, faktiskt.
Nä nu måste jag borsta tänderna och cykla iväg. Imöra blir det SALEEEEM!!

PUSS PUSS

btw jag åker hit de två sista veckorna i juli =)
http://www.dolphin-hellas.gr/Hotels/Dodecanese/Rhodes/images/Rhodes-new-town.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0