Woke up wish that i was dead

Midou 22 from algeria. No thanks we do not look for friendship. and how the heck did u find our blog?

Tjatja nu ligger jag i min säng. Egentligen borde jag gå upp nu men jag är astrött. Kom hem halv tolv igår för hade varit på pappas genrep. pallaaa. Men det va trevligt att reconnecta lite med honom o fanny.
Matteprovet igår kändes riktigt bra, sen vet man ju aldrig. Är ganska pepp på att få reda på resultatet. Om jag får mvg så har jag nog goda chanser i matte A då jag fick mvg- förra provet och det har gått rätt bra på alla diagnoser. Men man ska väl aldrig sluta fightas i 120 i guess.


Idag ska artikeln vara inne, känns awesome eftersom jag faktiskt blev klar i typ förrgår. Haha trots att jag började i måndags och hade stor stor ångest hela förra veckan. karma? i think

Nä nu måste jag pallra mig upp.. Spanskredovisning idag, jag o linnea ska prata om en påhittad resa till granada. Sheisseee måste plugga på manuset o köra utantill. det går nog bra..

Ok va muppigt att bloggen alltid handlar om skolan men det är ju 90% av våra liv, så

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0