God fortsättning!

Heej på er alla!
Ja, nu är väl den intensiva julhelgen något sånär över.
Anledningen till att jag inte har bloggat på typ tre dar är helt enkelt för att jag har firat jul ;)
I tisdags följde frida, fanny och pappa med till ridningen och skämde ut mig, men det är trevligt att de engagerar sig i min fritid..
Julafton då. Vaknade upp hos mamma klockan 05:00 av min mobilväckarklocka som olyckligtvis hade vibrationen på, så jag höll på att få en hjärtattack! In i duschen och ut till bilen. Klockan 06:15 åkte vi mot kyrkan i stan där jag, mamma, anders och linnea skulle va med på olika sätt. Så sjukt myys. Uppsjungning kl 07:00, klockan 08:00 började det. Det gick väldigt bra för alla, och det vart ett fint 75-årsjubileum. Tyvärr sprack min röst ca 5 gånger hehe, mindre kul.
Klockan elva kom jag hem och mådde rätt dåligt. Var skittrött och det kändes som att jag skulle dra på mig en tung influensa om bara några sekunder. Frida gjorde mitt hår och smink och ca halv ett drog vi till släkten i uppsala. Det var trevligt och efter ett bra tag försvann mina sjukdomskänslor. God jul vart det med spännande mat och kusintjatter.
Vid sex styrde vi kosan mot sthlm igen där kbj  (karl-bertil johnsson) väntade. Dock hade jag inte tid att kolla, eftersom jag inte hunnit slå in mina julklappar. Halv åtta hade vi julklappsutdelning UTAN tomte :( Men men, det var nice nice.
Den sjukt snygga granen gjorde sig grymt i vardagsrummets centrum. Bilder kommer!

ok måste dra in till mellandagsrean och byta klappar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0