I have a thing for piano

Hej på eer!
har fått ett nytt pianoryck och håller på att försöka lära mig en assvår låt av bach haha, don't call me nerd.
Idag i skolan var det rätt chill, och louise, curlingmorsa1, sprang hem till förkylda filippa klockan ett, så vi behövde inte stanna hehe. På gympan vare.. eh, sämst men det var mkt skratt när johan (arn) skulle lära oss nån rävdans från hans senaste lajv typ. Hahahahahhahhahahhahaha. Jag och Edlund gick in för det och vi fick typ instruera alla sega som inte kunde : )
På vägen hem ringde jag, helen och emelie till henrik, men his answering machine went on. Asbra iaf att höra hans röst "Haey det errch Henchik, hhhring ijén. haeydo," åhh det gav mig typ ny kraft för denna vecka hahahahaha

Imorse drömde jag typ världens mardröm. Jag försov mig massa och typ missade varenda buss till skolan och kom aldrig dit. Fett jobbigt :'( Blev överlycklig när jag vaknade och insåg att jag visst skulle få åka till skolan idag :)
Nu ska jag återgå till flygeln och senare måste det bli religionplugg.
Redovisade engelska 23 idag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0