i kräksjuketider..

Jag har kommit på mig själv med att missbruka handdesinfektion.
Har varit känt ett tag för Isabell, eftersom jag alltid tar en massa på mig själv och på min mobil (hahhaha) när jag är där, men nu när linnea är sjuk så har jag även börjat använda det här hemma.
Förresten ska jag nog köpa desinfektion för tangentbort, mobil, gitarr, fjärrkontroll också. Kanske också börja ta med en flaska till skolan. Särskilt när vi har gympa och ska va på bänkar, ribbstol eller yogamattor. Ni ser väl inte heller ett mönster som måste brytas? Jag är inte bakterierädd, är bara rädd för baciller..

Millencolin - fingers crossed. SÅ BRA. Finns dock inga bra versioner på youtube så det vore synd att lägga upp nån skitig livefilm. yaddiyaddi, ni får ladda ner själva

När jag sitter vid datorn och som nu t ex bloggar, och lyssnar på when your looking like that så bara måste jag upphöra skriva och klappa när "glamour and rock n roll..." kommer <3

Kommentarer
Postat av: malin

hade en sånn i thailand hela tiden och har en här hemma också sjukt najs! :D

2008-12-14 @ 14:50:49
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0