I matsalen

Jag, Amanda, Danni, Linnéa och Malin sitter i matsalen och pratar.
Jag: Vet ni, meningen med livet.. Livet har nya meningar varje dag. Varje morgon man vaknar så har dagen en egen mening. Och många dagar små bildar ett stort liv..
Någon: Sova, äta jobba.. Nej juste, det är överleva..
Jag: Vad tror ni är meningen med livet?
Malin: Mål. Långsiktiga och dagliga. Mitt barn ska inte ha barnvagn.

Dagens chock:
Ingrid har sålt BLLLAANDAREEEN i stan hehehehehheheHEHEHEHE

Förövrigt har jag börjat skriva lite på en dikt hihihihi
It just came to me as i sat on the bus
Den ska bli fett lång och handla om en teddybjörn, nivet en sån blöt smutsig som nån tappat på gatan. JajjjjeemmeenZ

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha BLLLLLLLLLLLLLLLANDAREN!

2008-12-17 @ 16:44:13
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: Anonym

"on the bus"... Du satt på bussen?

2008-12-17 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0