MILLENCOLIN

asså jag är så glad att jag funnit tillbaka till hjärtat i Musiken! :P
Om ni är opepp nån dag - slå på millencolin
Är ni depp nån dag - slå på millencolin
Är ni lyckliga - dansa galet till millencolin
Åker ni bil på t ex semester - millencolin är bästa bilmusiken
Ska ni sätta ihop ett kürprogram - ok då är nog disneymusik bättre


 - min granne har en vit gran och jag vill klösa ut mina ögon när jag tittar in genom deras fönster som är precis i ögonhöjd när jag sitter vid datorn :(

 - pappa frida och fanny ska titta när jag rider idag! fett roligt, 1. värsta familjeträffen 2. frida o fanny har aldrig sett mig rida, pappa typ en gång för tre år sen


Nu ska jag fixa stallkompisarnas julklappar ^^
Älsk

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhh nej jag skulle följt med för att få se din pappa

2008-12-23 @ 16:13:06
Postat av: katja

haha, oj. trodde du menade "pappa frida" hahha :P jag är lite efter :p

2008-12-23 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0