Nu nalkas lucia

Jag klickar upp min mail en gång i minuten. Helt ärligt. Jag har fortfarande inte fått något mail från Leonard angående mitt betyg i NO. Vad är det som tar en sån himla lång tid kan man ju fråga sig, han verkar överväga väldigt noggrant. Han har i och för sig drygt sex timmar på sig nu att skicka det där mailet. Så det borde ramla in något i min inkorg innan i natt för annars kommer jag att överklaga imorgon. Appråpå imorgon så står mitt mobil-alarm inställt på 05:00 (!!!!) eftersom att vi nior som är med i luciatåget börjar redan klockan 07:00. Alltså behöver jag åka hemifrån runt sex på morgonen. Då har jag i vanliga fall inte ens stigit upp. Så ikväll blir det så att jag går och lägger mig väldigt tidigt om jag ska få någon sömn i natt. Men jag ser väldigt mycket fram emot imorgon. Det blir frukost på skolan och sen två luciatåg. Det kommer faktiskt bli rätt mysigt. 




Jag och Danni kommer vara snyggast i luciatåget med våra försmå linnen!

Kommentarer
Postat av: fanny

metoo, 05.00 + 05.13 :D

du är så fin utan smink amanda!

<3

2008-12-11 @ 18:29:31
Postat av: danni

åå sexig bild :D

haha vi va hetaste på hela luciatåget

2008-12-12 @ 15:08:11
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0