Om jag kunde drömma

Nu är jag äntligen hemma efter en lång resa hem från Malmö. Vad jag gjorde nere i Skåne tänkte jag skriva om någon annan gång för nu är jag alldeles för trött för att skriva någon slags sammanfattning om de  senaste dagarna. I alla fall så ska jag nu krypa ner i min säng och läsa Om jag kunde drömma vilket är världens bästa bok. Jag köpte boken i söndags och har redan läst över tre hundra sidor vilket kanske säger något om hur bra boken är? Jag kan ju också tillägga att filmen Twilight som baserar på boken är bäst och så himla vacker.

Jag skriver mer imorgon (läs:idag)
Puss



Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig. Och det skäms jag inte för.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den boken är så himla bra, är inne på den tredje nu och jag fick de två första i julklapp, haha, men de är så himla bra!

2008-12-31 @ 01:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0