Tiden går för snabbt

Det är den tredje advent idag kom jag på för bara några sekunder sen. Vart tar tiden vägen? Vi får jullov på fredag och om elva dagar så är det julafton. Och om tretton dagar ska jag ner till Caroline i lomma (skåne) Tiden går verkligen alldeles för snabbt. Föressten så fick alla i klassen mejl från Sandra (våran gamla lärare) och hon har fått en liten pojke. Fast det visste jag redan. Han ska heta Alfred och hon skickade två bilder på honom. Gud vilken liten söt plutt! Jag vet att det är konstigt men jag saknar henne faktiskt. Jag kommer ihåg när hon berättade att hon var gravid, det känns som det var igår. Som sagt - tiden går för snabbt.


Kommentarer
Postat av: malzi

för snabbt!

2008-12-14 @ 18:08:10
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0