Julafton







Alla gäster (hehe okej farmor, mormor & morfar) har åkt hem nu och jag är så trött så att jag kommer somna när som helst. Det är lite hemskt att julen är över om ungefär fyrtio minuter men dagen i sig har varit hur bra som helst. Farmor var vår första gäst som kom vid tolvtiden och då åt vi en massa julmat till lunch. Efter lunchen lärde farmor mig hur man stickar eftersom att jag glömt det amanda lärde mig för några veckor sen, hehe. Vid tretiden var det dags för kalle anka och fika! Alla satt bänkade i tvsoffan i en timma, det är ju tradition. Jag proppade i mig en massa julgodis och det skulle inte förvåna mig om jag gått upp ungefär tio kilo på grund av det. Tiden bara rullade iväg och strax efter sex kom mormor och morfar. Då blev det paketöppning.

Jag fick alla sex and the city säsonger, ett presentkort på monki, ett presentkort på h&m, 900 kronor, en mobil och högtalare till mobilen. Imorse fick jag även tre olika garner, ett par stickpinnar och wii fit. Inte illa inte. Dessutom fick Jakob en gitarr som jag kommer få låna eftersom att han inte kan spela ännu. Men jag ska lära honom! Yeah.

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg mobil(a) Härmapa! ;)

2008-12-25 @ 11:59:09
URL: http://raspberrycake.devote.se
Postat av: danni

gud vad kul :D !

2008-12-25 @ 15:06:37
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jag är största härmapan amanda (a)

2008-12-25 @ 18:36:14
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0