Vart är samhället påväg?

Så sant som amanda sa det.
Seriöst, jag avskyr fjortisar. Om någon fjortis tar åt sig och blir asarg på mig för det jag tänker säga så äre fine with me.
Och med fjortisar menar jag inte 15åriga spralliga brudar som råkar ha ljust hår, utan verkligen FJORTISAR. Då tänker jag på de som (okej samhället har säkert utvecklats och elverket är det säkert ingen som hänger på, men jag tänker använda det som exempel för det är det jag har nån aning om vad det är) hänger på elverket i trosor och magtröja och tuperat hår med shittyface. SLÅ INTE MIN KOMPIS, OK!!?!?!?
Och asså ni behöver inte klä ut er och sminka ner er och dricka redbull och div alkoholhaltiga drycker och vara högljudda för att bli älskade. TVÄRT OM. Sök bekräftelse genom kärlek, äkthet och skönhet. Skönhet - inte hormonstim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0